2012. január 29., vasárnap

Vasárnapi süti

Mivel P szülei délután nem mehetnek le Bennyvel, így gondoltam meglepem őket valami sütivel a délutáni kávéjukhoz. :) Kinyomtattam három receptet, mert agyalgattam, hogy túrós vagy meggyes , netán túrós-meggyes is legyen, végül mivel a napokban Barbinál is láttam egy régebbi kedvencemet, a meggyes clafoutis sütit, így előkerestem az én régi receptemet.

Annak idején ezt a receptet már kipróbáltam, Maimoni blogján találtam rá. Egy picit alakítottam rajta, de nemrég számoltam gyorsan utána és Barbi receptje alapján kalória- és szénhidrátszegényebb lesz ez a süti, úgyhogy legközelebb majd úgy csinálom én is.



Én végül így csináltam:

Hozzávalók:

16 dkg dia well sütőliszt
fél csomag sütőpor
12 dkg fruktóz (vagy bármilyen édesítő)
2 dl naturjoghurt (zsírszegény)
12 dkg puha vaj (elfogyott a kókuszzsírom, legközelebb azzal próbálom)
1 citrom reszelt héja
1 egész tojás
28 dkg fagyasztott megy (még este elővettem és kiolvadt reggelre)

A lisztet a sütőporral elkevertem. A vajat habosra kevertem az édesítővel, puha vajjal, hozzá adtam a reszelt citromhéjat és a 2 dl joghurtot. A végén összekevertem a sütőporos liszttel és egy szilikonos piteformába öntöttem a masszát. Belenyomkodtuk Bennyvel a meggyeket (nagyon élvezte :D), és 170 fokon, légkeveréses sütőben kb. 35-40 percig sütöttem. Mikor kihűlt dia well porcukorral szórtam meg. :)

Nagyon finom, és hamar kész van, próbáljátok ki!!!! :)))

1 megjegyzés:

Mrita írta...

Nagyon finom a meggyes sütemény, mi nagyon szeretjük. Kávéhoz kiváló!