2012. március 1., csütörtök

Kiegészítés

Ezt még tegnap akartam írni, de végül már nem jött össze.

A tegnap bemásolt Blikk Fitt-es cikkhez szerettem volna még írni pár sort. Én úgy értelmeztem ezt a cikket, hogy a legfontosabb mindig az, hogy fejben eldöntsük, mit is akarunk elérni! Mert ha fejben nem vagyunk teljesen eltökéltek és biztosak, akkor sosem fog sikerülni!

A leírtaknak legalább a felét én is elkövettem régebben, én is jártam újságokkal, könyvekkel konditerembe, ráültem jó fél órát a szobabringára, vagy tapostam és közben olvastam. :)))) Most, hogy újra járok, elnézem a fiatal csajokat, fiúkat és magamat látom, pár évvel ezelőtt, mikor szórakozásból jártunk kondizni, inkább trécseltünk, bohóckodtunk és esetleg még a "kemény" edzés után egy pizzát is bevágtunk. :) aztán csodálkoztunk, hogy nem fejlődünk semmit, pedig napi egy-másfél órát konditerembe jártunk. :)))) Sajnos az is probléma, hogy a legtöbb edzőteremben kevés a szakképzett tréner, vagy pedig ha ott is van, inkább a pultban álldogálnak vagy egy-két "VIP vendéggel" foglalkoznak ahelyett, hogy a többi vendéget figyelnék és segítenének, ha nem jól csinálják a feladatokat. És ez nem csak Magyarországon van, hanem itt kint is. Pl., ha megnéztem néha pár képet a híres Alakreform tornáról, ahol több, mint 100 lány tornázott R.R. társaságában, akkor a legszembetűnőbb mindig inkább az volt, hogy a fotókon mennyi olyan lány van, aki szabálytalanul csinálja a guggolást, kitörést, pontosan az ellentétét elérve annak, amiért elment arra az órára. De senki nem szólt rájuk, és azt sem mondta senki a nagy túlsúllyal rendelkező lányoknak, hogy nem igazán jó még az a fajta óra az izületeiknek, inkább valami kevésbé megterhelő tornát kellene bevetnie az első körben, mint például a duci tréningek, Leslie vagy a szabad levegőn gyaloglás, esetleg úszás.

Az étkezéseknél attól függetlenül, hogy én is veszek csökkentett szénhidráttartalmú élelmiszereket, azt mondom, hogy tényleg igaz az, hogy attól még nem lehet korlátlanul ezeket enni, inni, mert csökkentve van a szénhidrát tartalmuk, mert ugyanúgy hízlalnak ezek is. Személy szerint imádom a kelt tésztákat, a sütiket, de ha fogyni akarok, nekem csak egyetlenegy lehetőség létezik: ha nem sütök! Különben nem tudok mértéket tartani és legyen bármennyire is lecsökkentve a szénhidráttartalom, akkor is többet ér a friss zöldség vagy akár gyümölcs, mint ezek a házi sütik, tészták. (pedig tudom, hogy sokkal finomabbak, de valamit valamiért!!!) Valamennyire le kell mondanunk a régi, berögződött étkezési szokásainkról ahhoz, hogy változtassunk a súlyunkon, én ebben hiszek! 

És legutoljára pedig még annyit, hogy minden módszer működik, ha hiszünk benne!!! Igenis el kell hinni azt, hogy meg tudjuk csinálni! De MI döntjük el, hogy megesszük e este 10-kor azt a tábla csokit, vagy sem. MI döntjük el, hogy lemegyünk e egy kört futni vagy sem. Csakis magunknak köszönhetünk minden egyes elért célt! És szerintem az a cikk erről szólt... én legalábbis így értelmeztem. :)


4 megjegyzés:

Ágibági írta...

Az biztos, hogy csak az a kaja nem hizlal, amit nem eszel meg. Hiába szénhidrát csökkentett, attól még nem lehet megenni belőle egy raklappal. Szerintem sokan beleesnek ebbe a hibába.

Sajnos nekem is a legnagyobb mumus a kelt tészta, száraztészta és a csokoládé. Nem sütök gyakran, mert addig eszem, amíg látom. :)
Valamit valamiért.

Bár azt nem értem, miért vannak olyan szerencsés olyan nőcik, akik azt esznek, amit akarnak, akkor, amikor akarnak és mégis hajszál vékonyak, se narancsbőr, se zsírpárnák.

Marti M írta...

Jaj Bambi, szedd össze magad. Mi van veled?

Marti M írta...

Bocsi, ezt az előző bejegyzéshez kellett volna írnom.

kismazsi írta...

Tudom miről beszélsz!!
Abszolút igazad van!!
Csak egy kicsit magunkba kell nézni!Nem a csodát kell várni, hanem változtatni és tenni kell érte!