2012. március 2., péntek

Kellemes hétvégét!

A dolgozóknak pedig jó munkát! :)

Nekem dolgos hétvégém lesz, mindkét nap délutános leszek, a fiúk kettesben lesznek. :) Reggel 6-kor szeretnék kelni, hogy lejussak futni, mert később nem lesz időm rá, gyorsan ebédet kell főzni a két pasimnak. :) Pásztortarhonyát tervezek holnapra, vasárnapra pedig paradicsomos húsgombócot vagy majd amit a fiúk kívánnak.

Tegnap volt az utolsó előtti gyógytornám, még hétfőn megyek, aztán vége egy időre. Utána kontrollra kellett mennem a doktornőhöz, megkérdezte, hogy érzek e javulást, megbeszéltük, hogy egyenlőre próbálkozzak az óvatos futással, erősítsem a hátizmaimat, csináljam itthon a gyógytornás gyakorlatokat és majd májusban esetleg csinálhatnánk egy újabb kör gyógytornát, ha úgy érzem. Remélhetőleg, már nem lesz gond ezután, a lényeg tényleg azon van, hogy ésszel készüljek és ésszel mozogjak.

Éppen ezért megkerestem fb-on a futós példaképemet és kértem pár tanácsot a következő időszakra, nagyon aranyos volt, egyből válaszolt és nagyon jó tanácsokkal látott el. Ajánlott pár vitamint, amit érdemes szedni, ha valaki komolyan szeretne futni (és okosan!), összeírt nekem egy hat hetes félmaratonra felkészítő edzéstervet, ami szerintem teljesíthető. :) Nagyon örülök, hogy egy ilyen kitartó és példaértékű csajszitól tanulhatok futás témában. :)

Tegnap még egy fontos dolog történt, leadtam a jelentkezésemet a június elejei DM női futásra is, amint tavaly is részt vettem, akkor 5 km-t futottam le 27 perc alatt, idén Edit barátnőmmel belevágunk a 10 km-es távba. Annyi a bibi csak azzal a távval, hogy meleg esetén elég nehéz lesz, mert fél 11-kor lesz a rajt, tehát a legnagyobb melegben érünk be célba majd.... de megcsináljuk, ebben nem kételkedek! :)
1540-es a rajtszámom, idén jubileumi rendezvény lesz, mert a 25. női futás lesz. Tavaly 14 ezren futottunk, idén kiváncsi leszek, hogy mennyien jövünk össze. :)

Ma azon a részen sétáltunk Szilvi barátnőmmel, ahol a futás szokott lenni, nosztalgiáztam is rendesen. :) ráadásul meglepődve vettem észre, hogy az ott lévő parkolóban 2,5 óra ingyen van, így ki is találtam, hogy majd hétköznap néha elviszem Bennyt oviba, odahajtok és futok 1-1,5 órát, mert imádom azt a környezetet. Kicsit olyan, mint otthon a Margit sziget. Autók nem mehetnek be, csupa sportoló (görkoris, futó, nordic walkingos, bringás , babakocsis stb..), friss levegő és park, park, park. :) A legjobb, amit egy futó kívánhat. :) Most nagyon feldobott, hogy ott sétáltunk délután! :)

Amúgy a nyakam már jobb, tegnap még masszírozott rajta a gyógytornász csajszi, nagyon jót tett vele, bár az ide-oda tekergetés közben néha rendesen fájt, ahogy húzódott az izom, de utána tényleg sokkal jobb lett. :) Este elő is kerestem Péntek Enikő háterősítő torna videóját, abból csináltam pár kört, hogy kb. 20 perc meglegyen, most érzem is a hátamban a hatását. :) De elterveztem azt is, hogy heti legalább egyszer csinálok majd ilyen háterősítő tornát, és 2-3-szor pedig a gyógytornás feladatokat, mellette pedig futok. És futás után mindig rászánom az időt a nyújtásra, nem sumákolom el!!!! Mert fontos!!!!!

Ma pihenőnapot tartok, kicsit fáradt vagyok. Szeretnék időben ágyba kerülni, hogy reggel ki tudjak pattanni az ágyból 6 után, hogy futócipőt húzzak. :)

Mindenkinek kellemes hétvégét kívánok! :)

1 megjegyzés:

Angi írta...

Szia! Egyetemen kellett csinálnunk fél év tesit és én a hasznosság mellett döntve gerinctorna tanfolyamot végeztem. Ha gondolod, szívesen leírok pár gyakorlatot, amire emlékszem. 3 éve volt, de valami még motoszkál a fejemben. A tananyag rossz kezekben maradt :(

Jó futást és így kell ezt, korán kelni, ha máskor nincs időd, és az egész napod bearanyozza :)