2012. március 4., vasárnap

Gondoltam, benézek... :)

Gyorsan bekukkantok írni pár sort. :)

Remélem, mindenkinek jól telt a hétvégéje, itt mindkét nap sütött a nap, és bár azért kicsit visszaesett a hömérséklet, de a napnak köszönhetöen nem is volt annyira vészes, hogy "csak" 5-7 fokok voltak. :)

Mondjuk azért tegnap mégsem sikerült felkelnem reggel futni, mert beállítottam az órámat, fel is keltem, de 0 fok volt és szabadban nem annyira szeretek + 5 fok alatt futni, elég könnyen meg tudok fázni, ezért mindig kivárom, hogy jobb idö legyen... így tegnap kimaradt a futás, de délután munkaidöben összehoztam egy 20 perces Péntek Enikö combformáló tornát. :))) Tudom, tudom, ez már mazohizmus, hogy munkaidöben tornázok... de itt legalább belefért az idömbe. :)

Ma délelött viszont minden adott volt egy jó futáshoz, P apukája elvitte Bennyt délelött sétálni, P konditerembe ment, én pedig futócipöt húztam és hajrá! :) Bár akadt egy kis mérgelödés, mert nem találtam a telefonom fülhallgatóját ott, ahova tettem, már kezdtem kétségbe esni, hogy zene nélkül kell futnom, de aztán találtam egy másikat, ami szintén passzolt a telefonomba, így nem volt akadály. :)

Jó idö volt, bár 5 fok volt csak, de gyönyörüen sütött a nap. A nagyobb körömet céloztam be, amit 10 km-nek emlékeztem, kellemesen elfáradva 1 óra alatt le is futottam, de akkor láttam a telefonom cardio trener programján, hogy 9,1 km volt pontosan. :) Már régen futottam ezt a kört, így nem emlékeztem pontosan a km számra, de utána eszembe jutott, hogy még egy kanyarral ki szoktam egésziteni, hogy 10 km legyen. Egyébként még bírtam volna, csak nem akarom ennyire gyorsan terhelni a derekamat a nagyobb távokkal, egyenlöre 10 km-nél többet nem szeretnék futni még 1-2 hétig. Március végén viszont indul a félmaratoni edzésterv, ott már lesznek hosszabb futások is benne, addigra kellene megerösödnöm.

Futás után nyújtottam kb. tíz percet, erre is nagyobb hangsúlyt kell fektetnem, mert eddig sokszor elsumákoltam... pedig FONTOS!!!!

Holnap reggel lesz az utolsó gyógytornám, utána szerintem a konditerembe megyek erösíteni, futni csak kedden szeretnék. De akkor majd talán úgy, hogy elmegyek a Hauptallee-ra, ahol a nöi futás is lesz, ahol pénteken sétáltunk Bennyvel és Szilvi barátnömmel (a bécsi Margit sziget :D), és ott szeretnék kicsit futni.

Mához pontosan két hétre pedig kezdödik a futóverseny szezon, elsö körben 6,8 km-es versenyre jelentkeztem. :) Èpp ma beszéltem anyáékkal, annyira kedvet kaptak anya tavalyi nordic walking szereplésétöl, hogy idén apa, a nagynéném, a nagybátyám és ma derült ki, hogy a tesóm is indulnak a 6,8 km-es nordic walking távon. :))))) Anya pedig Bennyre vigyáz majd addig, míg mi versenyzünk, neki szerdán mütötték a térdét, még pihentetnie kell. Izgalmas vasárnap lesz, már most látom. :)))))

Ja, a futásra Edit barátnöm is nevezett, mindig küldöm neki a futós versenyekröl a linkeket, amikre jelentkeztem, hogy elkísér e... eddig kettöböl kettöre igen. :))))) Jó, ha ilyen barátnöje van az embernek és én amúgy is sokat köszönhetek neki is, mert ö volt a nagy példa elöttem, hogy igenis le lehet fogyni bárkinek, aki AKARJA! :) Ès mi akartuk... :)

3 megjegyzés:

Mrita írta...

Fantasztikus akaraterőd van. Kíváncsian várom verseny eredményét, remélem beszámolsz. Kellemes, jó hetet kívánok!

vajdakrisztian írta...

Hát tényleg nagy az akaraterőd!!!Ügyes vagy!Hajráááá!!!!Szép hetet!!!

Bambi1978 írta...

Köszi Csajok! :)

Nektek is kellemes hetet!