2012. január 23., hétfő

Újra hétfő

Hétvégén csak olvasóüzemmódban működtem, mivel a hotelben nagyon lassú a net, így inkább neki sem álltam bejegyzést írni, mert lehet, hogy még mindig írnám.. :)

Mindkét nap már déltől dolgoztam, így sok időm nem volt itthon. Szombaton fél 12-kor jött P apukája Bennyért, így délelőtt nyugiban bevásároltunk, gyorsan csináltam magamnak egy kis csőben sült brokkoli/karfiol kreációt, ezt vittem délutánra enni. Nagyon finom lett, eltelített rendesen, vacsorára csak egy narancsot ettem.

Vasárnap már reggel jött volna megint P apukája Bennyért, de szegénykém belázasodott, így lemondtuk a nagypapát és én vittem át fél 12-re autóval, inkább benti program lett délutánra nekik, hogy Benny kicsit összeszedje magát.

Aznap nem tudtam ebédet főzni, így inkább rendeltem a hotelbe salátát, azt ettem ebédre és este is. Ebédre csirkével, vacsorára sonkával, sajttal. Közben almát rágcsáltam. A munkahelyen az a jó, hogy odakészítek magam mellé egy kancsó vizet, és simán megiszom, néha még kétszer is töltöm a kancsót. Így a folyadékbevitelem olyankor bőven meg van. :)


Mivel Benny vasárnap is délelőtt is otthon volt, így mindkét nap pihenőnapom lett mozgás terén, de nem baj, a héten ötször amúgy is tornáztam eleget. :)

Az elmúlt hét eredménye egyébként -1,6 kg, aminek nagyon örülök és továbbra is kitartóan figyelek a kajálásaimra, bár tisztában vagyok vele, hogy az elején főleg víz távozik a szervezetből, ezután már lassabban fognak lefelé menni a kilók, de nem szabad feladni!!! Ahogy feljöttek, úgy le is fognak menni szépen!!! :))))

Múlt hétfőn 67,4 kg-t mértem, ma reggel 65,8 kg-t. :) Haladok, haladok. :) Már valamelyik nap belebújtam a tavalyi csizmagatyámba, de még kényelmetlen, úgyhogy még van min dolgoznom. :)

Ma voltam kezelésen is, ma először 10 perc áramos kezelés volt, utána 4 perc ultrahang. Az ultrahang nagyon kellemes még mindig. :) Kiváncsi leszek majd a gyógytornára is, hogy milyen gyakorlatokat mutatnak majd ott. Ma még úszni akartam menni, de mivel reggel elaludtunk, így az egész délelőttöm megcsúszott és csak 10 után tudtam leülni nyugodtan reggelizni, így inkább kihagytam ma az úszást, de holnap szeretnék menni, kezelés sem lesz. A cuccom már össze van pakolva. :)

Így végül ma ugrálóköteleztem kicsit délelőtt és most este Péntek Enikő "virgácsos" tornájából csináltam 3 kört lábsúllyal, lesz holnapra izomláz, az biztos.

Ami még újdonság, hogy elkezdtem újra használni Zsaniék kcal programját. , kiváncsi vagyok , hogy egy nap mennyi kalóriát és szénhidrátot fogyasztok. A mai napot jól zártam, illetve még majdnem kevés is lett a szénhidrát, de még pár dolgot nem teljesen mértem le reggelinél, tehát ez a mai nap csak próbanap volt. :) Majd belejövök újra, veszek egy füzetet, amibe ezután írogatom a számokat, hogy ne cetliken legyen, mint ma. :)

Ma például a reggelim egy teljes kiörlésű répás zsemle volt egy vékony szelet sonkával és sajttal, tízórai nem volt, mert későn volt a reggeli. Ebédre P főzött currys csirkét rizzsel, abból egy kisebb adagot ettem, az picit megdobta a napomat, de nem volt vészes. Uzsonnára egy tejeskávét ittam kb. 1 deci tejjel, vacsorára 2 sima és 2 pizzás abonettet ettem pici fűszeres bresso krémmel, négy vékony szelet pulykasonkával (itt papirvékonyra szeletelik :D) és 2 szelet sajtot feleztem el rájuk, mellé 50 gr. piros kaliforniai paprika. Inni ittam kb. 8 dl vizet és 1 liter roiboos teát és kb. 2 dl steviás innivalót. A napi kalóriám kb. 1170 volt , a szénhidrát 112. Az ebédet csak tippeltem, ott még nem méricskéltünk.

Így  körülbelülre ki tudtam azt is számolni, hogy mennyi kalória és szénhidrát van abban a kalácsban, amit délután sütöttem reggelikre. Annyira írták a csajok, hogy ki milyen kalácsot sütött, hogy már én is kívántam, reggelire tökéletes lenne a diétás lekváromhoz. Később már nem igazán tervezem enni, majd most kiderül, hogy mennyire működik a mértékletesség betartása. :) Eddig jól bírom, mert most is nagyon jó illat van a lakásban, de még csak a csücskét kóstoltam meg, hogy ehető e. :))) a többit majd holnap reggel. :) Megyek is lassan aludni, hogy hamarabb reggel legyen! :)))

Jó éjszakát! :)

Nincsenek megjegyzések: