2012. január 29., vasárnap

Szombat

Tegnap elég húzós napunk volt, reggel fél 8-kor már Bennyvel az ügyeleten voltunk, mert a nátha ráhúzódott a fülére és nagyon sírt szegénykém, már 6 után ébren volt. :( Szerencsére nem voltak sokan, így aránylag hamar (egy óra) végeztünk. Kapott gyógyszereket, ma már picit jobban van.

Déltől már dolgoznom kellett, így a fiúk kettesben ebédeltek és utána is itthon maradtak, játszottak. Én már péntek óta modell diétával próbálkoztam, így délutánra is csak a kivit és a szőlőt vittem magammal. Már pénteken is nehéz volt tartanom magam, mert sikerült egy nem teljesen érett ananászt venni, és szétmarta a nyelvemet, de tegnap végleg feladtam, mert a kivik is elég éretlenek voltak, így már pár kanál után megint szenvedtem. :(((

Úgyhogy másfél nap modell diétát bírtam most. Hülyén csináltam, mert túl későn vettem meg a gyümölcsöket, így az ananász és a kivik még kicsit éretlenek voltak. :(( Jó tanács modell diétához: már időben (4-5 nappal korábban) vegyétek meg a hozzávalókat, hogy tuti érettek legyenek a gyümölcsök, mire kezditek a diétát!!!!!!

A diéta felfüggesztése után ettem sajtot, felvágottat a hotelben és két szelet kuglófot is, egyszerűen élveztem, hogy nem csípi a nyelvemet a kaja. Úgyhogy elbuktam ezt a hetet rendesen, de majd hétfőtől inkább megint figyelek arra, hogy mit mikor eszek és próbálom vezetni a kcal programmal a napi kajáimat. Ez a legbiztosabb, és nem jár akkora lemondással. :)

Tegnap pihinap lett végül torna terén, nem volt időm rá. Ma azért bepótoltam, mert 40 percet tornáztam az edzéskártyák és Péntek Enci gyakorlataiból combra és vádlira, jól esett nagyon. Lesz izomláz holnap tutira. :)

Nemsokára megint megyek dolgozni, ma P szülei lesznek délután Bennyvel. Szerencsére a hotelben is visszatért a megszokott kerékvágás, bár a főnökasszonyék még nincsenek itthon. Holnap szabadnap, de délelőtt kezelésre megyek, délután pedig fül-orr-gégészhez kellene mennünk Bennyvel, remélem, hogy kapunk időpontot. Nálam majd kedden indul a hét munkával, akkor megyek megint délelőttre.

Jó lenne valamikor eljutni majd úszni is, de a hét elég húzós, nem tudom, hogy belefér e majd... jó lenne. Mert futni biztos, hogy nem fogok lejutni, végig minuszokat jósolnak a hétre, ahogy néztem, szerdán talán még -13 fok is lehet.... hát nem tudom, de valahogy nem vágyok rá.

Tavaszt akarok, de gyorsan! :)))))

1 megjegyzés:

Ágibági írta...

Nagyon sajnálom, hogy Benny beteg. Jobbulást kívánok neki!