2012. január 20., péntek

Hétvége

Bár nekem munkával telik most és jövő héten is, de sebaj! :)

Ez a hét is gyorsan eltelt, már péntek van. :) Eddig tényleg jól bírom az odafigyelést, este még sosem bűnöztem hat után és napközben is szigorú vagyok magammal. Nekem csak ez jön be,ha egy időre kiiktatok dolgokat az étrendemből, mert ha már egy picit is lazítanék a szabályokon, akkor hamar elcsúsznék. :( Tehát marad a szigor, a kitartás, ami néha azért nehéz (ma többször rezgett a léc :D ), de észnél vagyok. :)

Ráadásul ma délelőttös voltam, ami azt jelenti, hogy negyed 7-kor már ott vagyok, és mivel nem minden nap járok így, előtte lévő éjszakánként alig alszok, mert félek, hogy elalszok. Ráadásul most elég hülyeséget is álmodtam, nagyon élethű volt, így még azért is felébredtem, közben pisilnem kellett az esti vízivástól, szóval összesen ha aludtam kb. két órát, akkor sokat mondok. Ahhoz képest még egész fitt vagyok. :D

Azért hajnalban még hirtelen felindulásból eljátszottam egy gyümölcsnap gondolatával, de a nap folyamán áttettem vasárnapra. :) Viszont reggel ittam egy zöld teát a hotelben, utána fél 1-ig csak gyümölcsöt ettem, almát, mandarint, egy banánt és megittam kb. 1,5 liter vizet. :)

Munka után beugrottam a boltba, addigra már elég éhes voltam és mivel 2-re mennem kellett Bennyért, sok időm sem volt, úgyhogy grill csirke lett az ebéd, egy felet vettem. 6 mini mozarella golyócskával ettem, finom volt nagyon. Már kívántam a grill csirkét, ma tökéletes alkalom volt, hogy az legyen az ebéd. Megint vettem hozzá egy stevita italt, amit a múltkor már írtam, hogy találtam a billában, a mandarinos nagyon ízlik:

Ebéd után elhoztam Bennyt az oviból, aki ma végre nagyon ügyesen aludt kb. egy órát, tehát nem reménytelen eset és megnyugodtam! :) Aranyos volt, duzzogott, hogy ő nem jön haza, ott marad az oviban. Na, ilyet szeptemberben, októberben nem igen tudtunk hallani tőle. :D :D

Délután végül itthon maradtunk, mert nagyon bolond szél volt, játszottunk, rajzoltunk, almát eszegettünk, én pedig vacsorára a maradék grill csirkéből ettem még (de még mindig maradt, még a fél is elég nagy!) salátával (jégsali, uborka, lila hagyma, a maradék, kb. 5 mozarella golyók és pici tökmagolaj).

Variáltam, hogy tornázzak, ne tornázzak, de végül megjött a kedvem és felsőtest gyakorlatokat csináltam kb. fél órát, mell, tricepsz, pici váll és bicepsz. Bár még mindig nehéz elhinnem, hogy az integetőhájam egyszer eltűnik, de nem adom fel a reményt. :))))

Néha azért meg-megérint a kisördög, főleg így esténként, ha P dolgozik, hogy nassolni kellene valamit, de tartom magam, mert tudom, hogy ha egyszer bedőlök, akkor megint nem lesz a munkámból semmi. Márpedig most megint meg akarom csinálni, jó lenne még tél végén a tavalyi csizmagatyámban feszíteni úgy, hogy ne legyen kényelmetlen. :))))) Most ez az első cél.... aztán jöhet a többi!!! :)

Holnap lesz a hivatalos heti pihenőnapom, mert délre megyek dolgozni és P apukája 11 után jön Bennyért, tehát nem lesz időm semmit mozogni, de nem baj. Majd vasárnap pótolom, jó lenne lejutni kocogni, de az időjárás dönti majd el.

Akik nem dolgoznak a hétvégén, azoknak kellemes napokat kívánok, akik pedig velem együtt a munka frontján lesznek, azoknak pedig kitartást és nyugodt órákat kívánok! :) 

1 megjegyzés:

Angi írta...

Szia! Tegnap engem is megérintett a kisördög, úgyhogy ma kemény edzésem lesz nagyon... :) Amúgy, megújult a blogom külseje! Most átláthatóbb.