2011. december 5., hétfő

Náthásan...

de már javulóban. :)

Csütörtökön elkísértem Benny ovis csoportját a közeli karácsonyi vásárba és már hazafelé feltűnt, hogy nagyon-nagyon fáztam, pedig jól fel voltam öltözve. Akkor még csak azt gondoltam, hogy mivel sokat kint voltunk, átfagytam, de estére elég rendesen kijött rajtam a nátha minden tünete, a tüsszögéstől, az orrfolyáson át a hidegrázásig minden. Így azóta kúrálgatom magam citromos teával, ülőfürdővel és torna pihenővel, de ma már jobban vagyok, úgyhogy talán holnap már óvatosan újra tornázok valamit.

A hétvége munkával telt és ma is még megyek délután, a fiúk kettesben lesznek, P szabadnapos. Elég jó enyhe idő van, csak nagyon fúj a szél, így Benny nem fogja élvezni a kinti programot, úgyhogy majd rögtönöznek valamit, ha felébrednek. :) én mindjárt csinálom a kis tejeskávémat és indulok. Vettem a starbucksban egy kávéspoharat, olyat, ami tartja a meleget, így a legtöbbször itthonról viszek jó kis tejeskávét a nespresso gépünkkel csinálva, mert a benti, tipikus "német kávé" ihatatlan sajnos, ráadásul az még a reggeli kávé, csak termoszba öntik, úgyhogy melegnek sem meleg.... bleee.... :)

Ma elhoztam az újabb leletemet a röntgenről, ebben két sor van, valami bibi van rajta, ha jól értelmezem, de majd felhívom délután az ortopédiát új időpontért, hogy még karácsony előtt megtudjam, hogy hogyan tovább...

Délelőtt nagyon szorgalmas voltam, megvettem a karácsonyi ajándékom egy részét (új telefon, androidos, hogy le tudjam tölteni rá a fotó programot :D ), Bennynek a mamám nevében egy ajándékot, pár apróságot már karácsonyra és a mikulás meglepiket. :) De fél 11-től már tömegundorom volt, egyre többen jöttek, szerencsére P is végzett a konditeremben és menekültünk a plázából. Holnap még lesz egy körünk, a közeli bevásárlóparkban szeretnénk Bennynek megvenni a favonat szettet + egy kukásautót, de utána már tényleg nem sok ajándék hiányzik és jöhet a karácsony. Még kitalálom, hogy sütök e valamit, és ha igen, akkor miket, tavaly volt egy tök jó kis receptem, diétásra átalakítva, zabpelyhes botocskák néven, azt szerintem megint megsütöm magamnak. :) másnál úgysem jött be annyira. :D :D

Most viszont irány teregetni, aztán öltözni és dolgozni, kellemes délutánt Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések: