2011. december 24., szombat

Boldog karácsonyt!

Nagyon boldog karácsonyt kívánok
 minden kedves olvasómnak!!!!!

Majdnem nem jött össze a karácsonyi, tradiciós futásom, mert reggel esett az eső, de 11-kor futócipőt húztam és lementem két tókörre. :))) A végére még a nap is kisütött, most már kezdődhet a karácsony, futással köszöntöttem az ünnepek kezdetét! Rájöttem közben arra is, hogy számomra semmi nem tudja pótolni a szabad levegőn futást, annál jobb nincs is!!! ♥ Talán még holnap is lejutok egy fél órácskára, egyenlőre többet nem merek bevállalni, fokozatosan térek vissza a heti pár alkalomhoz és majd januárban a fizoterápián úgyis látom, hogy mit mondanak, mennyire leszek újra terhelhető.

A fiúk sziesztáznak, a karácsonyfa már gyönyörűen feldíszítve, ajándékok a fa alatt, kiváncsi leszek Bennyre, mikor felébred és meglátja, hogy bizony megint itt járt a Jézuska. :) Még a sütiket teszem ki egy-egy tálba, tegnap csináltam még kettő bejglit, egy diósat és egy gesztenyéset, mindkettő jól sikerült, örültem nagyon. :)

Fél 5-re jönnek P szülei, holnap mi megyünk hozzájuk délután, hétfőn pedig hazamegyünk két napra anyáékhoz is. :) Unatkozni nem fogunk, de úgy szép az élet, ha zajlik, nem? :))))

Legyen Nektek is gyönyörű a mai este és az elkövetkező pár nap, érezzétek nagyon jól Magatokat a családotokkal és tegyétek félre pár napra a fogyókúrát, egyetek bármit, csak mértékkel!!!! Hisz karácsony van! :)

Ezt a köszöntőt most olvastam facebookon, Nyusz tette ki, de nagyon találó, így elloptam ;) :)

"Kicsiknek, nagyoknak. Telteknek, és karcsúaknak. Optimistáknak és pesszimistáknak. Az egyéniségeknek, a feltörekvőknek és a léhűtőknek. Azoknak akik gondolnak a jövőre. A rövidlátóknak, a távollátóknak, és az előrelátóknak. A föld felett lebegőknek, a földön járóknak. Azoknak akik szeretik a meglepetéseket. Dunán innen, Dunán túl. Romantikusoknak, azoknak akik szeretnek, akik nem, akik szívből, akik igazán. A beilleszkedőknek, a kiemelkedőknek. A tisztalelkűeknek, a mosolygósaknak, a zárkózottaknak, és a boldogságtól ordítóknak. Egyedül, kettesben. Együtt a családdal, neked, és nekem. Nekünk ,mindenkinek
BOLDOG KARÁCSONYT! ;)"

1 megjegyzés:

Mrita írta...

Áldott, békés, boldog karácsonyt kívánok neked és a családodnak.
Szeretettel:
Mrita