2011. december 6., kedd

Adtam a virgácsoknak! :))))

Ho-Ho-Ho, happy Nikolo!!!! :))))

Itt vagyok, a náthám szerencsére már szinte teljesen elmúlt, gyorsan átment rajtam, úgyhogy inkább csak meghűlés lehetett, semmi komoly. :)

A héten beindultunk ajándékvásárlás terén, de holnap már jó lenne eljutni konditerembe, mert nagyon elpunnyadtam, érzem. :((( Ma végül addig-addig beszéltünk Péntek Enikő új tornájáról a csajokkal, hogy legyőztem a napok óta tartó punnyadtságomat és lenyomtam két kört belőle. Háááát, becsapós egy csajszi ez a Péntek Enikő, az már szent... szerintem holnap olyan izomlázam lesz a combomban, hogy ihajjjjj. :)))) Adtam a virgácsaimnak! :))))

 

A végére vert a szívem ezerrel, leizzadtam, úgyhogy megéreztem nagyon, hogy kimaradt jó pár nap, de talán most már lesz minden nap legalább fél órám egy-egy tornára. :))))

Ma rendeltem még az új telefonomhoz védőtokot és egy sporttokot is, hogy ha majd megyek futni (MERT MEGYEK FUTNI!!!!!), akkor abban fogok vinni és ma még egy headsettet is vettem, amivel telefonálni és zenét hallgatni is tudok. Készülök, készülök ,de P nem engedi , hogy karácsony előtt beüzemeljem, annyi engedményt adott, hogy előtte feltölthetem, hogy aznap éjjel már babrálhassam szerintem hajnalig a kis telefonomat. :)))))

Bennynek szuperjó favonatszettet vettünk a Brio márkából végül, annyi választék van, hogy az ember nehezen tud dönteni, hogy végül melyiket vegye meg. :) Mi egy állatost vettünk végül, amiben a vonatok állatokat szállítanak, vannak benne emberfigurák is, egy híd, megálló és vettünk még kiegészítésnek egy vizi sorompót is, amit majd bele lehet építeni. És mivel nagyon bejött Bennynek a szülinapi óriás tűzoltóautója, így annak a társát, egy óriás dömpert is hoz majd neki a Jézuska. :) lesz nagy öröm, már látom előre. :)

Ma is aranyos volt nagyon, hozott neki könyveket, játékot és egy pici csokimikulást a titokzatos mikulás bácsi, az oviban is kapott kis ajándékcsomagot, amiben alma, mogyoró és egy mézeskalács mikulás volt. :) Én "P mikulástól" egy katicás bigyót kaptam a pandora karkötőmre, nagy franc ez a P, jó ötlete volt tavaly karácsonyra ez a karkötő, mert így minden ünnepre meg tud lepni egy-egy rávaló bigyóval, nem kell sokat agyalnia, csak bemennie az üzletbe. :))))

Lassan megyek aludni, jól elment az este nagyon, de azért nyugodtabban megyek aludni, mert ma már kicsit tornáztam, nem hagytam teljesen punnyadósra a napot. :)))) Remélem, hogy holnap még eljutok a konditerembe is, lassan lejár a havi bérletem is, még kitalálom, hogy decemberre meghosszabbítom e, de megyünk haza is, szóval még kérdéses.... jövő pénteken megyek vissza az ortopédiára, a legjobb lenne, ha nem tiltanának le a futásról, hanem valami kezeléssel kicsit helyreraknának, akkor megoldódna minden problémám, most is jó lenne lent kocogni kicsit, hogy ilyen enyhe az idő. Na, majd jövő héten okosabbak leszünk...

És még stílusosan kettő csini mikulás csajszi, jövőre már nem kell az arcomat odaphotoshoppolni, mert ilyen dögös csajszi leszek! :))))))



1 megjegyzés:

Csandi írta...

Egy kicsi popi izomlázacska is befigyelt nálam...Se a piros sapkásoknak, se a kedvesen mosolygó szőke néniknek nem szabad hinni,erre rájöttem az utóbbi napokban:D